Contentmarketing

Uitgever Edwin van de Ven: “als uitgever van Goeie Zaken en diverse specials voor organisaties ben ik dagelijks in de weer met het creëren van content in de vorm van artikelen, beeldmateriaal, vormgeving, drukken, verspreiden, etc... De relaties die deelnemen in de magazine, zowel redactioneel als commercieel, kunnen volgens afspraak beschikken over de content voor eigen gebruik. Vaak leveren wij een PDF en dan is klaar. Echter met de beschikbare informatie kunnen we veel meer tamtam genereren. Dat is mijn motivatie om deel te nemen als partner in het 6G project. Mijn opdrachtgevers helpen om meer resultaat te halen uit de inspanningen en kosten op een simpele manier. Denk hierbij aan het opknippen van aanwezige informatie (tekst – foto’s – video) in een reeks berichten voor LinkedIn, Twitter, Facebook, YouTube en de website. Hiervoor gaan we een pakket aanbieden voor een zeer aantrekkelijk tarief.

Op contractbasis genereert 6G automatisch content voor opdrachtgevers op basis van kernwoorden en vertaalt dit naar berichten, blogs, nieuwsbrieven, tweets, etc… Samen met de klant stellen we een contentkalender samen voor de periode van 3 tot 6 maanden. Nulmeting: bij start van een opdracht brengen we het bezoek van de website in kaart, de likes op Facebook, volgers op Linkedin en Twitter. Maandelijks overleggen we een rapport met de activiteiten en groei van de ‘aanhang’.